14:05 Сторіччю Василя Сухомлинського присвячується | |
Василь Сухомлинський у моєму життіПедагоги Антонінської ЗОШ І-ІІІ ступенів Антонінськоїселищної ради Красилівського району Хмельницької областірозмірковують над значенням педагогічної спадщиниВасиля Сухомлинського урік його сторіччя.
Педагогічний феномен Василя Сухомлинського стоїть в одному ряду із польотом Юрія Гагаріна у космос, операціями на серці Амосова та відкриттями Патона. Його педагогічна система, орієнтована на дитину, стала новим диханням в посттоталітарному суспільстві з його авторитарною педагогікою. Сьогодні нам важливий погляд на педагогічну спадщину Сухомлинського як творця нової освітньої системи, що не тільки не втратила своєї актуальності, а, навпаки, стала стартовим майданчиком в розробці Концепції нової української школи - простору освітніх можливостей , "підгрунтям реформи, яка на десятиліття визначить освітній ландшафт України" (Л. Гриневич). Сьогодні, розбудовуючи нову школу, наріжним каменем фундаменту цієї школи ми залишаємо психолого - педагогічну парадигму Василя Сухомлинського, в якій усе зосереджено навколо особистості дитини. Тут освіта, виховання і розвиток особистості складають одне ціле, що дає в результаті гармонію розуму і серця. І у своє 100-річчя В.Сухомлинський залишається педагогом-майстром, наставником, педагогічний досвід якого гідно витримав випробування часом. Валерій Синюк, заступник директора з навчально виховної роботи. В. Сухомлинський завжди підкреслював, що кожна школа має мати своє обличчя, свої звичаї і традиції.Галина Кузнецова, директор школиВасиль Сухомлинський - великий реформатор, що перетворив авторитарну освітню систему на особистісно- орієнтовану.Наталія Кравець,заступник директора з виховної роботи.Творча спадщина Сухомлинського для сучасного покоління учителів - цінне джерело безперервного розвитку та вдосконалення професійної майстерності.Лариса Гиляка, голова профкому школиПривселюдне зізнання Сухомлинського, винесене в назву його головної книги "Серце віддаю дітям", стало для мене програмною тезою в житті.Галина Оцалюк, вчительВ. Сухомлинський підкреслював, що вчитель має бути не тільки наставником, а й товаришем учня, він повинен бути для дитини такою ж дорогою і рідною людиною, як мати.Інна Глушенюк, вчитель"Виховуй у собі Людину - ось що найголовніше, інженером можна стати за п'ять років, учитись на людину треба все життя." Ці слова стали моїм життєвим кредо.Тетяна Голотребчук, виховательСухомлинський є надихаючим взірцем та світочем на шляху побудови гармонійних стосунків із школярами.Тетяна Сіркізюк, практичний психологСухомлинський спочатку учить відчувати красу природи, потім красу мистецтва і, нарешті, вчить розуміти вищу красу: красу людини, її праці, її вчинків.Світлана Скопюк, вчительТворча спадщина українського педагога Сухомлинського В.О. спрямувала мою роботу на те, щоб викликати у кожного вихованця прагнення до самовираження, щоб чиєсь досягнення надихало інших.Надія Война, педагог-організаторПедагог -майстер учився усе життя сам і навчав учитися школярів. Так формуються компетентності.Людмила Синюк, вчительВірю Сухомлинському, що "важливим джерелом виховання почуттів педагога є багатогранні емоційні відносини з дітьми в єдиному, дружньому колективі, де учитель - не лише наставник, але й друг і товариш".Таїсія Сидорук, вчительВ.О.Сухомлинський своєю гуманістичною позицією переконав мене, що гармонійний, всебічний розвиток можливий лише за умови, коли школа і сім'я будуть діяти одностайно і стануть однодумцями у спільній роботіЛюдмила Молодницька, вчитель
Використовуючи ідеї В.Сухомлинського, проводжу з вихованцями години спілкування, уроки Доброти, бесіди про Красу. Традиційні екскурсії в природу з учнями класу переросли в уроки мислення під відкритим небом.Олена Шевчук, вчитель
В. Сухомлинський навчив мене любити дитину.Алла Мисько, вчитель
| |
|
Всього коментарів: 0 | |